Amazing
At first I thought this was a scam. Turns out it's actually real. Had one mishap but the Imperium Staff jumped on it right away and I recieved all 4 chains. Thank you so much Imperium Staff.
Over a year ago
Purchased $200 worth of jewelry on 6/13 and paid for 1-2 business day priority shipping. It's 4 days past my original arrival date and I've yet to receive my package. Waste of time!!!!!!
Over a year ago
The jewelry seems to be good guality but I purchased three chains for my husband late May to give to him Father’s Day in mid June. He opened the box and loved them but they’re unfortunately too small... See more
Over a year ago
in only a couple weeks of ownership the jewelry looks like trash!
At first I thought this was a scam. Turns out it's actually real. Had one mishap but the Imperium Staff jumped on it right away and I recieved all 4 chains. Thank you so much Imperium Staff.
Had a bit of a mixup with my order - totally my bad, I misclicked. Reached out to customer service thinking it'd be a hassle. This guy Alex sorted it out in no time. Props to the team.
Awesome quality chains that are more than affordable. Plus it comes with a life time warranty and was very easy to deal with to get my replacement. Great customer service. Definitely recommend this company and will absolutely be a repeat customer.
Wow, incredible customer service. Ordered the 3 chains for $99 deal. Received them, plus a bonus chain in 3 days. Had an issue with sizing, they sent 3 new chains out with no problem. Quality is great for the price. Highly recommend!
Treated myself to one of those layered necklace sets. Best decision ever.
Had a last-minute panic when I realized I forgot my best friend's birthday. Reached out to customer service in desperation. This angel named Lisa worked some kind of magic.
Thanks for reaching out. We have checked your order #23530 and we have contacted the manager to explain your case... And because you are a loyal customer, we want to offer to send you a new 20" Tennis Chain (Gold) - 3mm, as a replacement for the one you lost. Customer note: Currently awaiting receipt of replacement
Ordered a ring, but my fingers must've swelled or something because it was too tight when it arrived. Called about resizing, and they were super understanding.
If I could give them less than 1 star, I would. I requested a refund on 3 out of the 4 items that I ordered from them. I've written them 4 times in the last two weeks for them to honor their return policy. They stopped writing me after the first email.
My son paid $100 for 2 chains, come to find out very fake and will turn skin green, (that's what fake stuff do), jewler said fake before he took put of package, I'm going to get his $$ back, I hate thiefs.
I bought several pieces; however, I sent a chain back for a different size. They acknowledged in writing receiving the chain and gave excuses they were behind on shipments. Bottom line I never received the chain or my money, since late April. Good luck with these guys. If it’s too good to be true, it’s not good at all.
I ordered a chain and 3 bracelets from Imperium and had to return the chain and two of the bracelets in June because their silver pieces look cheap. The third bracelet was supposed to be exchanged for a smaller size. I have confirmation that they received the items but still have not received the refund for the silver chain and two bracelets. The exchange for the 3rd bracelet wasn’t even the same bracelet. They sent me another silver bracelet! The only way to contact them is through email. I’ve sent Several emails with NO response! Their return/exchange policy is fraudulent. Better Business Bureau is my next recourse. I need my money back!
I love the necklace. I love the bracelets.They look amazing Customer service was great. My necklace and Bracelets came within 3 or 4 business days. I lov them.
Jewelry update I only had my clustered tennis 8mm chain for about a month now and it start to tarnish I emailed you guy’s no response back I feel like a been robbed !
I got a quick response when I had a question regarding changing sizes of chains. Polite and quick resolution. Highly recommend Imperium!
I ask for information on how return / exchange for a bigger size no return Information.paid threw Affirm so have to Dell with them yourself .. please please don't BUY from Imperium..
I made a purchase from Imperium Jewerly for 2 pieces on 6/18 for a big event I am attending next week. The site said orders would be shipped in 2 days, so I was encouraged by the fact that they would arrive within 3-4 days at the latest. But more than a week later I have NOT received anything and they have charged my credit card. I have been watching the tracking number everyday and it says USPS is waiting for the package from Imperium. I sent 2 messages with my order number to Imperium via their website asking for an update and received no response. I found a "Gmail" address on the internet associated with their so-called customer service contact and followed up with another email (my 3rd), but received no response. I am now reading all of these poor reviews of many customer's horrible experiences with them and fear that I have been SCAMMED. There is NO phone number on their site to call or contact to inquire about the status of your product. It's unfortunate. I am about to post about this experience on my IG page to warn my 213k+ followers against making any purchases with Imperium Jewerly. DO NOT buy from Imperium Jewerly. Thank God i limited myself with the amount purchased. Charging customers for products they won't receive is criminal. It's no wonder why, if you read all of the reviews, that they ONLYrespond to the few that are positive. They purposely ignore all of the paying customers they've scammed.
We placed out order on June 6th, 2024 and was told it would be 2 day shipping. We have yet to receive our product. Our 8 year old saved his money up to buy his necklaces and now he doesn't have them. We've sent 4 emails and tried to chat online twice with no response. Will be reaching out to dispute charges if we don't hear back today.
No tracking number. No response from customer service. No delivery. Did I just get scammed?
i placed an order 6-6th mostly becasue of the website stating the quick turn around and delivery. 6-7th i sent a chat - as it states they respond within a few minutes - i am yet to get any kind of reply. no phone number to call - no way to check order status on website - i was hoping the positive reviews were more accurate than the negative ones but i am second guessing myself now. of course money was taken out of my account asap. i will contact BBB if i do not have a response by EOBD today
Based on analysis of 50 reviews rated 1-2 stars for Imperium Jewelry
“I was excited to see they were having a buy one get one chain free offer”
“Do not waste your money the product discretion say gold and within 2 weeks the product start turning and of course th...”
“Order was to supposed to come within 3 business days, nothing yet and can’t get a response, at least a real response,...”
“Terrible experience”
“It is a SCAM”
Anyone can write a CrowdTrust review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they'll be displayed as long as an account is active.
Imperium Jewelry receives mixed feedback from customers, with both praise and criticism present. Positive notes frequently include customer, great, chain, service. Critical feedback often cites order, chain, return, refund. Overall sentiment is balanced at 2.9 stars based on 101 reviews.
No description available for this company yet.
We're all about transparency. Companies can't pay to alter or remove reviews from CrowdTrust.