Handla inte här!
Jag vill verkligen varna alla. De negativa recensionerna ni läser här stämmer. Nyligen så ville jag avbryta en order innan den ens lämnat deras lager men dom vill ha 749:- SEK för en ”ej levererad produkt” även fast produkterna inte ens gått ut från deras lager. Undvik till varje pris att handla från detta bolag och deras systerbolag ”hemfint”. Betala hellre lite extra och handla från en riktig leverantör för detta bolag är en bluff.
