Mini Stores

1 out of 5 stars
1.0
Bad75 reviews

TrustScore

1.0
1 out of 5 stars
Bad
5 out of 5 stars
0
4 out of 5 stars
0
3 out of 5 stars
0
2 out of 5 stars
0
1 out of 5 stars
75
75 reviews in total

Review summary

Mini Stores has room for improvement based on customer feedback, though some mention concerns about customer service and poor quality.

Based on reviews, created with AI

Featured Reviews

4/4 slots
POPULAR
1 out of 5 stars
1/5

Fake Chinese rubbish pretending to be UK company

Shame the don't have zero stars. They say you owe a certain amount, so you press pay on PayPal and find an additional £5...Read more

0
0
🔥 High engagement
POPULAR
1 out of 5 stars
1/5

Do not order from this company

Do not order from this company. The advertisements are fake, I ordered bras which had no support in them what so ever an...Read more

0
0
🔥 High engagement
POPULAR
1 out of 5 stars
1/5

My order arrived and the bras were too…

My order arrived and the bras were too small. They offered me £3 compensation for the £25 I’d spent on them. Having so m...Read more

0
0
🔥 High engagement
POPULAR
1 out of 5 stars
1/5

Scam company - AVOID!!

Item ordered do not match description, extremely poor quality and sizing is incorrect. The website now is not loading du...Read more

0
0
🔥 High engagement

Want your best reviews featured?

Premium pins get 30× more visibility and boost customer trust

Filter by rating:
Debbie Hobson
Debbie Hobson
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

I wish that I'd read these reviews…

I wish that I'd read these reviews before ordering. The item delivered did not resemble what I ordered at all. Supposed to be loose fitting cool shorts. What came were tiny, tight and almost see through they were that thin. After reading these reviews I guess there's not much use in trying to send them back. Total rob dogs

Helpful?
Andrea C
Andrea C
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

DO NOT TOUCH WITH A BARGE POLE…

I have tried returning a swimming costume that doesn’t fit. All I get is ridiculous compensation offers £2!! And how they will let the manufacturer know there is an issue. I’ve continually asked for a return address and they ignore that and I get a nonsense response. It’s infuriating

Helpful?
sharon
sharon
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

Do not order from this company

Do not order from this company! I ordered the dress with shorts which looked great. When I received too small. Contacted them to get refund and return and won't let me only offering £5. Said right item was sent. The obviously have no idea what sizes are

Helpful?
5 months ago
1 out of 5 stars

Poor customer service, wouldn't allow me to return items that were too small.

I bought some bra's following their size guide, unfortunately they were too small. When I contacted them about returning the items, they were unhelpful and offered a £2 refund on an order of £24. Very unsatisfactory. Don't use this company.

Helpful?
Denise Ranger
Denise Ranger
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

Mini- stores.eyeliners. dry and unusable

Waited weeks for.eye liner which were totally unusable. They are dry, colourless, and drag the skin. When I emailed to requested a refund and sent a picture of the lack of.colour when attempting to apply, they offered £1. I told them this is an insult, they did not reply, so I am doing a review which is my first time, as I'm so annoyed.

Helpful?
Consumer
Consumer
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

DONT BUY VIRAL WATERPROOF EYELINER

If I could do NO stars at all I would...like with the previous reviewer….. I have also received two eyeliners 1 month after ordering!!!! and they certainly weren’t worth the wait, both had completely dried out, I had to constantly sharpen them as they kept breaking…..I’ve now got two stubs of two eyeliners,that are supposed to be blendable and of a creamy consistency none of which is true, DO NOT WASTE YOUR MONEY ON THIS PRODUCT OR COMPANY.

Helpful?
5 months ago
1 out of 5 stars

Please do not buy.

Please do not buy. They are there to Scam. Will contact Trading Standard.

Helpful?
5 months ago
1 out of 5 stars

This company has taken nearly £40,from…

This company has taken nearly £40,from me in May , I still don't have the items.The tracking information is bogus.If the things do arrive, I know from your reviews on here , they are a con.I only wish I'd looked at trust pilot first.😞. PayPal isn't helpful sometimes it seems they don't want to help to stamp out these bogus companies.

Helpful?
5 months ago
1 out of 5 stars

Given 0ne star

Given 0ne star. Does not merit one. Worst online company I have dealt with in years. Eyeliners finally arrived after weeks of order updates pestering me. Unusable as dried out Then final insult offered £2 comp

Helpful?
Kaye Simmonds
Kaye Simmonds
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

If I could give a minus rating I would

If I could give a minus rating I would. I placed my order on 29th May for 2 waterproof eyeliners! They keep telling me to be patient 😳 Still not arrived on 2nd July They’ve used every excuse in the book to avoid refunding me. Very poor service DO NOT USE

Helpful?
Harry
Harry
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

First of all over changed me and had to…

First of all over changed me and had to give me partial refund, had to wait nearly 4 weeks for delivery they were blaming everything and anything. Finally got the two chargers and really poor quality no leads to charge and when fully charged don’t even charge one iPhone from 40% to 70%, I have sent 4 emails and iMessages via FB and no contact, I paid via PayPal so going via dispute resolution, save your money and hassle and don’t buy from them

Helpful?
Ashleigh R
Ashleigh R
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

Terrible.

Terrible.. do not order from here. They sent a completely different item to what I ordered and it was cheap quality, randomly sized. Avoid at all cost.

Helpful?
Sally
Sally
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

Do not use this supplier at all

Do not use this supplier at all. If I could give minus stars I would! Ordered bras in 36D & a 4XL arrived which would fit a 44/46”!!!! Their mistake in sending the incorrect size & refused to send pre paid return label to return, instead they offered me an insulting £3 compensation & keep the rubbish product that is not fit for purpose. Many emails tooing & froing later I gave up as their customer service is just so incompetent!! I wouldn’t touch this supplier with a barge pole!!! Lesson learnt!

Helpful?
5 months ago
1 out of 5 stars

I WOULD GIVE NO STARS IF I COULD

I WOULD GIVE NO STARS IF I COULD. POSSIBLY THE WORST ONLINE SITE IVE EVER USED. STILL NO PRODUCT, OBVIOUSLY THEY TOOK THE MONEY EONS AGO WHEN I ORDERED. DO NOT USE THESE PEOPLE, COMPLETE WASTE OF TIME.

Helpful?
customer
customer
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

!!! SCAM WARNING !!!

Ordered a coffee machine. Waited months for it to arrive while being given endless excuses about delivery delays. They claimed to have repeatedly tried to deliver my parcel which was a lie because I checked the CCTV. Today they randomly sent me this: “ We're so sorry for this. But please understand that we can't receive the parcel when you refused the delivery. Thus, a refund can't be granted.” THIS IS A SCAM SITE - AVOID !!!

Helpful?
Elaine Wilson
Elaine Wilson
1 reviews
6 months ago
1 out of 5 stars

I have the same problem as everyone…

I have the same problem as everyone else on this site. £28.22 for 3 bras that are not sized as advertised. I have raised the issue with PayPal and they will refund if I send package to China. This would cost me £22.38 and tbh I think I’d be throwing more money away as the company are rogues. I’ve tried to speak to a human on PayPal but only getting an automated voice which means I can’t explain the problem. If anyone can tell me how to speak to a person I’d be most appreciative.

Helpful?
Sharon Barnes
Sharon Barnes
1 reviews
6 months ago
1 out of 5 stars

Please do not buy from this company...

My story is the same as previous ones.....being offered 6.00 for a 28.00 buy on bra's....they don't want me to return them just except there 6.00....which I said i want to return but I want the Buckinghamshire address not china..... I am.gettimg no where fast so going to try goimg through paypal....I cant believe I didn't check reviews first....

Helpful?
Susan Brown
Susan Brown
1 reviews
6 months ago
1 out of 5 stars

Refund Policy

Rude, arrogant and an absolute joke of a company. Ordered a bra which was unsuitable and I wanted to return the items and asked for a fund. The items cost £17 and apparently due to Trump's tariffs and over a week of negotiations, they can only offer a maximum of £6. Buyers beware!!!!

Helpful?
6 months ago
1 out of 5 stars

I really wish I’d seen this before…

I really wish I’d seen this before buying from this company which I thought was uk based by the name. Turns out it in CHINA. I purchased cream that was supposed to cover blemishes but basically I received moisturiser. £24.44. Contacted PayPal was offered £3 goodwill gesture which was absolutely pointless as it still didn’t do what I had purchased it for. They said I could have a full refund on return of the product this is when I found out it was not a uk company and would cost me a further £17 to return. I will never purchase anything from this fraudulent misleading company again and I will make sure other people are made aware

Helpful?
Beverley Fox
Beverley Fox
1 reviews
6 months ago
1 out of 5 stars

This company is a scam

This company is a scam

Helpful?

The CrowdTrust Experience

Anyone can write a CrowdTrust review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they'll be displayed as long as an account is active.

About Mini Stores

No description available for this company yet.

Company information

Unclaimed profile

This profile hasn't been claimed by the business owner.

Our guarantee

We're all about transparency. Companies can't pay to alter or remove reviews from CrowdTrust.