CrowdTrust
CategoriesBlog
CrowdTrust

Experience AI-powered reviews and insights about businesses worldwide. Share your experiences and get personalized recommendations tailored to your needs.

About

  • About CrowdTrust
  • Community
  • Careers
  • Press
  • Blog

Support

  • Help Center
  • Guidelines
  • Contact Us
  • FAQs

Legal

  • Privacy Policy
  • Terms of Service
  • Cookie Policy
  • GDPR Compliance

Business

  • CrowdTrust for Business
  • Claim Your Profile
  • CrowdTrust API
  • Partnership

Newsletter

Stay updated with the latest reviews and trends

© 2025 TrustNew, Inc. All rights reserved.

SitemapAccessibility
HomeTest PreparationKoopje Reviews

Koopje

1.4666666666666666 out of 5 stars
1.4666666666666666 out of 5 stars
1.5
|Bad|60 reviews

TrustScore

1.5
1.4666666666666666 out of 5 stars
Bad
5 out of 5 stars
5
4 out of 5 stars
1
3 out of 5 stars
2
2 out of 5 stars
1
1 out of 5 stars
51
60 reviews in total

Review summary

Koopje has room for improvement based on customer feedback. Customers particularly appreciate service.

✨
Based on reviews, created with AI

Featured Reviews

4/4 slots
Premium pins are permanent until displaced by newer pinsLearn more
POPULAR
willem
willem
1 out of 5 stars
1/5

Alles wat je koopt is waardeloos

Alles wat je koopt is waardeloos

0
0
🔥 High engagement
POPULAR
SdW
SdW
1 out of 5 stars
1/5

Bestelling van €60 nooit geleverd

Bestelling van €60 nooit geleverd. Op geen enkele manier bereikbaar. OPLICHTERS!

0
0
🔥 High engagement
POPULAR
Jan G
Jan G
5 out of 5 stars
5/5

Fijne info!

Ik geef 5 sterren voor Truspilot want ik wilde een telefoonhouder bestellen via Koopje.com maar veel 1 ster en gelet op ...Read more

0
0
🔥 High engagement
POPULAR
elisabeth kemp
elisabeth kemp
1 out of 5 stars
1/5

Ik ontving een geheel ander product dan…

Ik ontving een geheel ander product dan besteld. Toen ik dat ruim binnen de 30 dagen termijn terug wilde sturen en volge...Read more

0
0
🔥 High engagement

Want your best reviews featured?

Premium pins get 30× more visibility and boost customer trust

Filter by rating:
hassan elaloui
hassan elaloui
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

Ik heb de bestelling vanaf 14 mei 2025…

Ik heb de bestelling vanaf 14 mei 2025 tot nu toe nog niet gekrijgen.!en ik heb zo vaak contact en E-mail geschreven, maar helaas krijg ik iedere keer antwoord dat volgende week thuis heb je de bestelling. Jullie zijn leugens en oplichters.!! Jullie zijn waarschuwing door de politie. Mensen op letten geen bestelling doen bij koopje. Com.

Helpful?
Jaap Postma
Jaap Postma
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

Wonder of gedonder

Ach ik lees die reviews over dat scheerapparaat van 29,95. Het is opzich al een kunst om een dergelijk reclame filmpje te maken van een apparaat dat nog geen 1 euro waard is. Volgens de specs blijven de mesje zelfs 20 jaar scherp. Je moet, als je deze lachwekkende reclame ziet, oppassen dat je niet uitschiet met deze wondertol, want voor je het weet heb je een kale kop. Bij Ali expres staat hetzelfde apparaat al te koop voor goed 4 euro. Er komt nog een dame in beeld met een roltong, hoe toepasselijk, om nog eens 10 procent korting te geven. Als je in Sinterklaas en de kerstman gelooft moet je dit wonderlijke apparaat zeker kopen. Misschien nog een keer uitlenen aan de buurman om de buxus haag glad te scheren.

Helpful?
Ella
Ella
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

Powerbank waardeloos!

Powerbank gekocht. Laad niet goed op. Is binnen 1 uur leeg, goedkopere merken zijn betrouwbaarder!! aantal mails gestuurd naar koopje.com tot nu geen reactie! Koop hier niets meer!

Helpful?
David
David
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

Koopje was een Miskoopje

Koopje was een Miskoopje Het lijkt goedkoop maar is oude technologie en werkt niet met moderne telefoons, heeft GEEN USB-C connectie. Het plaatje op de site is dan ook misleidend

Helpful?
Andreas C. van Kan
Andreas C. van Kan
1 reviews
5 months ago
2 out of 5 stars

Ik heb de "onverwoestbare tang" besteld…

Ik heb de "onverwoestbare tang" besteld voor ruim 30 euri. Geen verzend-informatie e.d. gekregen. Kwam tenslotte na weken uit China aan. De tang lijkt goed op het eerste gezicht, maar kost nog geen tientje bij Temu! Dom dus om hem hier gekocht te hebben.

Helpful?
Jasper Wessels
Jasper Wessels
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

Spijt

Ik heb tot nu toe mijn spullen niet gekregen Die ik besteld heb ik heb spijt dat ik mijn bestelling hier heb gedaan ik denk dat ik mijn bestelling niet meer krijg

Helpful?
serge middelink
serge middelink
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

Pas op !!!!!

Pas op !!!!!! Dit zijn OPLICHTERS !!!!!! Ze kopen bij alie expres en temu en verkopen het voor veel geld. Pure oplichting !!!!!

Helpful?

TrustPilot Scam Exposed

Learn why consumers and businesses should be cautious about relying on Trustpilot scores and reviews.

Read the analysis
Maria Skrok
Maria Skrok
1 reviews
5 months ago
5 out of 5 stars

Bedank

Bedank voor de bestelling. Ik ben tevreden.

Helpful?
jose pereira
jose pereira
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

Grote K** oplichters

Grote K** oplichters Denk je een merk product te krijgen Krijg je een AllieExpress flut ding voor een paar euro’s Bah…. K**zakken… 🤬🤬

Helpful?
lilite lilite
lilite lilite
1 reviews
5 months ago
1 out of 5 stars

Ik heb mijn pakket nog steeds niet…

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Nu zie ik in de trackinginformatie dat het wordt teruggestuurd. Waarom?! Er was geen bericht van koopje of van PostNL waar ik het kon ontvangen. Schandalig!!! Oplichters!!!

Helpful?
Christa Van Helden
Christa Van Helden
1 reviews
6 months ago
1 out of 5 stars

Pure oplichterij!

Pure oplichterij! Bestelling wordt niet geleverd. Geen contact mogelijk met firma

Helpful?
Dhr. Bruggeling,
Dhr. Bruggeling,
1 reviews
6 months ago
1 out of 5 stars

Tot op heden de borenset niet geleverd

Tot op heden de borenset niet geleverd, er is GEEN contact mogelijk ze reageren niet ook niet op de brief die ik gestuurd heb, kortom een verschrikkelijk bedrijf dat zich alleen maar wil verrijken over de ruggen van hun clientèle die vooraf betaald hebben en niets ontvangen, ik raad iedereen sterk aan om niet met dit bedrijf in zee te gaan, zie onderstaande betaling en ordernummer. € -29,97 Naar Koopje.com via Stichting Mollie Payments RekeningnummerNL51 DEUT 0265 2624 61 Toevoegen aan adresboek Omschrijving 756216498d2bca76433838ade4cc0ff4 8152796054186139 Order 561128 koopje.com Koopje.com Datum en tijd 26 april 11:23

Helpful?
Janette
Janette
1 reviews
6 months ago
1 out of 5 stars

Oplichters

Oplichters. Heb betaald en hoor niets. Werkelijk niets. Zelfs geen mail als reactie op de bestelling met een track en trace. Ook geen reactie op de annulering van de bestelling. Gewoon helemaal niets! En de klantenservice? Die verwijst je naar de mail (waar dus niet op wordt gereageerd). Ik ben echt in een oplichterstruc gevallen. En hiervoor wordt dan reclame gemaakt op YouTube. Schandalig!

Helpful?
Renault Vandezaak
Renault Vandezaak
1 reviews
6 months ago
1 out of 5 stars

Koop hier niets!!!!!

-UPDATE ONDERAAN-(2 Juli 2025) laatste update: na, het lezen van deze review wederom een mail van Patricia: volledig geld terug en SSD mocht ik weggooien, nogmaals koop deze producten hier niet, je bent een dag aan ergernis verder! ik was uiterst verbaasd dat mijn pakketje klaar lag voor verzending in China!! bij de naam Koopje verwacht je dat je met een Nederlands bedrijf hebt te maken! (4Tb SSD besteld maar werkt niet!!!!) met erg veel moeite 50% van het aankoopbedrag terug kunnen krijgen, lees onderaan: mijn advies: koop hier nooit iets!!!! Gemeld bij RADAR, KASSA en Internet Oplichting! reactie Koopje.com: Beste, Enkel als nieuw ingepakte, onbeschadigde producten kunnen retour worden gestuurd en binnen 30 dagen na ontvangst. (daarna is de koop gesloten en definitief) We adviseren je om je retourzending te versturen met 'handtekening voor ontvangst' dat is ongeveer €10 aan kosten (als jouw retourzending namelijk onderweg kwijt raakt en daardoor niet bij ons aankomt, kunnen we de retourzending logischerwijs ook niet verwerken). Met een verzendbewijs sta je dan sterker als afzender en ligt de verantwoordelijkheid aan de kant van de ontvanger, zodra het pakket is ontvangen. De kosten voor een retourzending komen op €10 en het kost je zeker een uur tijd om alles te regelen bij het postkantoor. Wat ik ook kan doen is het volgende... Eenmalig Aanbod: Mocht je toch besluiten het product te houden dan kan ik je het volgende aanbieden: 50% van je aankoopbedrag terugstorten - je mag dan alle producten houden. Je hoeft dan niet de producten in een deugdelijke verpakking in te pakken, niet naar het postkantoor te gaan, niet een verzendbewijs te betalen, loopt geen risico tijdens transport van de retourzending en je hoeft niet te wachten op de verwerking en controle van de retourzending en de administratieve afhandeling. Ik hoop je hiermee van dienst te zijn geweest en hoor graag van je als je gebruik wenst te maken van mijn aanbod. Dit aanbod is 48 uren geldig. Groet, Patricia na, het lezen van deze review wederom een mail van Patricia: volledig geld terug en SSD mocht ik weggooien, nogmaals koop deze producten hier niet, je bent een dag aan ergernis verder!

Helpful?
Cdka Rens
Cdka Rens
1 reviews
6 months ago
1 out of 5 stars

An van koopje.com / Linda

Nepspul uit China: zogenaamde anti mug armbandjes met navullingen. 100% geld terug garantie: nou niet dus! Wat een afzetterij!

Helpful?
Ellen Wittenaar
Ellen Wittenaar
1 reviews
6 months ago
1 out of 5 stars

Had een powerbank van 20000mAh…

Had een powerbank van 20000mAh besteld.Is inmiddels geleverd maar viel vies tegen. De beloofde 20.000 bleek maar 10.000 te zijn en het licht hapert steeds. Wat een teleurstelling voor mij en wat een oplichting van hun kant. Had de indruk dat ik een betrouwbaar bedrijf had maar niets is minder waar. Goedkope Chinese rotzooi en nog niet eens het goeie. Laten ze mij maar de juiste sturen. Dan ben ik pas tevreden. Geld verdienen over de rug van anderen. Schandalig.

Helpful?
Staf GEENEN
Staf GEENEN
1 reviews
6 months ago
1 out of 5 stars

Koopje.com is pure oplichting !

Koopje.com biedt een speciale promotie aan voor NANOFIX doekjes als wonderlijke krasverwijderaar op autolak, maar dit is een totaal waardeloos product dat zelfs het bijna onzichtbare krasje van een vingernagel niet kan verwijderen. Niet alleen is dit product waardeloze rommel, maar de 50 % promotieprijs van 14,97,-€ per doekje of 5 stuks aan 49,97,-€ is de reinste woeker en oplichting. Hetzelfde waardeloze product wordt bij AMAZON aangeboden aan een prijs van 2,34,-€ voor 4 stuks, maar zelfs deze prijs is het product niet waard. Op YOU TUBE vind je bovendien diverse demonstratiefilmpjes, waar mijn ervaring bevestigd wordt. VERMIJDEN dit soort van e-commerce is de boodschap !

Helpful?
Frans Boumans
Frans Boumans
1 reviews
6 months ago
1 out of 5 stars

Alles komt uit China en heeft minstens 4 weken levertijd, maar daar kom je pas achter als je gaan navragen waar je bestelde product blijft. Jammer dat ze daar niet eerlijk over zijn.

Agressieve marketing via email stalken met nieuwe aanbiedingen

Helpful?
Dj-Branco Official
Dj-Branco Official
1 reviews
6 months ago
1 out of 5 stars

Grootste Oplichters in Drop Shipping

Ik snap noet dat deze door youtube gesponsers word en elke keer als ads komt terwijl het een dropshippingsite is. Heel simpel, zij verkopen producten van Temu en Ali Express maar dan 20x duurder met zogenaamd 50% korting dit en dat. En dan de melding op hun site met tevreden klanten allemaal 5 sterren. Sorry maar dat is een en al grootste oplichter op hrt net. Kan nergens iets positiefs over ze vinden. Gewoon lekker bij Temu bestellen of Ali maar niet bij koopjes tenzij je 20x het dubbele tarief wil betalen. Heb nooit iets besteld maar zag de irritante ads voorbij komen

Helpful?
Maya Nöllgen
Maya Nöllgen
1 reviews
6 months ago
1 out of 5 stars

Dat n oplichtingsbedrijf zo kan…

Dat n oplichtingsbedrijf zo kan doorgaan begrijp ik niet. Waarheden worden gecensureerd,maar dit mag blijven doorgaan. Zeer slecht.

Helpful?
Previous123Next

The CrowdTrust Experience⭐

Anyone can write a CrowdTrust review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they'll be displayed as long as an account is active.

Take a closer look

About Koopje

No description available for this company yet.

Company information

Unclaimed profile

This profile hasn't been claimed by the business owner.

⭐
Our guarantee

We're all about transparency. Companies can't pay to alter or remove reviews from CrowdTrust.

Category

Test Preparation