misterbarish.com

3.64 out of 5 stars
3.6
Great50 reviews

TrustScore

3.6
3.64 out of 5 stars
Great
5 out of 5 stars
29
4 out of 5 stars
2
3 out of 5 stars
4
2 out of 5 stars
2
1 out of 5 stars
13
50 reviews in total

Review summary

misterbarish.com has mixed reviews from customers. Customers particularly appreciate service, though some mention concerns about communication.

Based on reviews, created with AI

Featured Reviews

4/4 slots
POPULAR
5 out of 5 stars
5/5

Service welke je niet vaak meer tegenkomt!

Op zoek naar goede koffie voor mijn nieuwe koffiemachine, besloot ik even in Amsterdam langs te gaan! Een absolute aanra...Read more

0
0
🔥 High engagement
POPULAR
5 out of 5 stars
5/5

Mijn bestelde delonghi Rivelia bleek…

Mijn bestelde delonghi Rivelia bleek toch niet voorradig itt wat er op de site stond. Dat was even balen maar heel vrien...Read more

0
0
🔥 High engagement
POPULAR
3 out of 5 stars
3/5

Service OK.

update 17/04 - Defecte machine werd - na enig aandringen door de koper en na tussenkomst van de producent - volledig ter...Read more

0
0
🔥 High engagement
POPULAR
5 out of 5 stars
5/5

aankoop smeg apparaat

Een smeg espresso apparaat gekocht dat op de website aangeduid op voorraad stond. Echter een 2 tal weken moeten wachten....Read more

0
0
🔥 High engagement

Want your best reviews featured?

Premium pins get 30× more visibility and boost customer trust

Filter by rating:
10 months ago
5 out of 5 stars

Een Jura S8 eb pre order besteld was…

Een Jura S8 eb pre order besteld was tijdelijk niet op voorraad, dit werd duidelijk door misterbarish gecommuniceerd met ons.Maar ca. 2 weken later werd de Jura S8 eb toch geleverd met als extra 4 pakketten koffie bonen zodat wij de koffie op ons gemak kunnen uitproberen. Goede levering service toppie. Hoop dat vervolg service ook zo goed is als beloofd. Robert Demmers uit Maastricht

Helpful?
Niek Peters
Niek Peters
1 reviews
10 months ago
1 out of 5 stars

'Bar'slechte communicatie

'Bar'slechte communicatie! Melkopschuimer bestelt van Melitta op 18 jan. 5 dagen later pas een bericht dat de bestelling vertraagd was omdat het product bij de leverancier Melitta niet op voorraad was. Beetje vreemd omdat toen ik het product bestelde bij jullie op de website deze gewoon op voorraad stond. Sterker nog; op de website van Mellita staat ie ook gewoon op voorraad! Op 27 jan gevraagd of de melkopschuimer voor 6 febr alsnog geleverd kon worden. Moest lukken volgens jullie medewerker die mij snel weer zou informeren. Weer dagenlang niets gehoord en toen zelf maar weer op 4 febr contact gezocht om de bestelling te annuleren want ik was er wel klaar mee. Krijg zonder enige uitleg of excuses 2 dagen later de creditfactuur. M.a.w. tot ziens!!! Goed gedaan jongens!! Inmiddels direct bij Melitta besteld en ik heb de track&trace al in de mailbox! DIKKE LEZERSTIP: Melitta producten gewoon rechtstreeks bij Melitta kopen!!

Helpful?
Edmond Zweers
Edmond Zweers
1 reviews
10 months ago
4 out of 5 stars

Jura e4 gekocht, prima service bij aanschaf

Al een tijd op zoek naar een jura E4. Goede info en prijs gevonden bij misterbarish. Op donderdag online besteld, direct 2 mails ontvangen en zaterdag het apparaat in huis. Vrijdag had ik al een mail ontvangen met tips en triks dus kon vast inlezen. Zaterdagavond met de info die ik al had en het bijgeleverde boekje van jura het apparaat goed en snel kunnen instellen en mijn eerste koopje koffie gedronken. Enige wat ik lastig vond was het telefonisch contact leggen met de zaak in Amsterdam. Wilde weten of het apparaat op voorraad was in de winkel. Dit contact is niet gelukt. Verder prima service bij aanschaf

Helpful?
Petra V.
Petra V.
1 reviews
11 months ago
5 out of 5 stars

Jura E8 super!

Zojuist mijn nieuwe Jura E8 ontvangen. Zeer goed geholpen en vriendelijk door MisterBarish en snelle communicatie via mail of telefoon met Tim. Voordat ik deze online besteld had, heb ik even met de winkel gebeld. Daar nog een en ander uitleg gekregen. Ondertussen al meerdere emails ontvangen over hoe het apparaat in te stellen en andere tips! Oftewel super tevreden! En na een aantal bonen te testen nu een heerlijke bak koffie gehad, cappuccino en ga zo maar door. Dus dik tevreden hier!

Helpful?
Alexander
Alexander
1 reviews
11 months ago
5 out of 5 stars

Jura ENA 4

Een week geleden heb ik de Jura ENA 4 besteld. Vlot geleverd na enkele dagen. Top machine voor een zeer goeie prijs, 100 euro goedkoper dan bij andere (web)winkels en nog eens drie zakken koffie erbij ter waarde van ca. 50 euro. Daarbovenop super veel uitleg over het toestel, mogelijke instellingen etc. (zowel via mail als op de website / blog). Zeer tevreden tot nu toe

Helpful?
Danny
Danny
1 reviews
12 months ago
3 out of 5 stars

Moeilijk te bereiken en geen reactie op mail

Ik had een siemens koffiezetapparaat besteld na een week te horen dat ie niet op voorraad is .Hij zou deze week komen pas na mijn mailtje reactie dat ie waarschijnlijk een week later komt.ik heb een mail gestuurd met een oplossing doir deze te anuleren en daarvoor in de plaats een andere te doen die wel op voorraad is .maar nu nog geen reactie gehad ook al gebeld en ingesproken nog niks gehoord

Helpful?
Michel Maes
Michel Maes
1 reviews
over 1 year ago
5 out of 5 stars

Goede service

Goede service, klantvriendelijk maar vooral heel lekkere koffie. En daar is het om te doen. Jura E8 gekocht (online), vlot en snel geleverd. Verschoot wel even wanneer deze zonder boe of ba werd afgeleverd en ik even in een kramp schoot dat de installatie een halve dag tijd van me zou vragen. Maar neen, het is plug and play. Geen probleem dus. Latere bestellingen van koffie werden steeds correct en snel geleverd. 1x heb ik een 2-tal weken moeten wachten op mijn bestelling. Na een opvolgmailtje werd de bestelling binnen de 24u geleverd. Ondertussen kreeg ik bij wijze van excuses ook gewoon een doos koffie cadeau. Zeker en vast de moeite. Ik bestel ondertussen rustig verder mijn lekkere koffie en toestellen voor al mijn locaties.

Helpful?
Henk R
Henk R
1 reviews
almost 2 years ago
5 out of 5 stars

I've got possitive experience placing…

I've got possitive experience placing an order with Mister Barish on their Website. Couple of days delay in shipment has been clearly explained. I would recommend this company. In general, the prices are compatible also and offered coffee is a nice gift. Thank you.

Helpful?
almost 2 years ago
5 out of 5 stars

Très satisfait

Nous étions intéressés par une cafetière Jura au tarif avantageux. À la lecture des avis, nous avons hésité à passer commande et, finalement, les réponses apportées par la société aux différents avis nous ont décidé. La commande a été traitée immédiatement et la livraison effectuée en moins d’une semaine. Nous sommes ravis de cette expérience et nous recommandons ce site.

Helpful?
Sophie Bny
Sophie Bny
1 reviews
about 2 years ago
1 out of 5 stars

Ma commande ne m'a pas été livrée

Ma commande ne m'a pas été livrée. Après plusieurs réclamations, "Tim" a fini par me répondre que le transporteur faisait l'objet d'une enquête, et ne m'a pas proposé de solution. Mon mail demandant le remboursement ou une nouvelle expédition du café commandé en date du 3 novembre est resté sans réponse.

Helpful?
G de Jong
G de Jong
1 reviews
about 2 years ago
5 out of 5 stars

Service Hoog in het vaandel!

Service Hoog in het vaandel! Afgelopen maandag 18 september een nieuwe koffiemachine geleverd gekregen van Mr. Barish, alles compleet, alleen ik kreeg het water reservoir niet van de machine. Mail gestuurd met de vraag of ik misschien iets verkeerd deed. We kwamen er achter dat het reservoir vacuüm is gezogen waardoor deze niet meer van de machine wil, helaas op afstand niet op te lossen. Ze hebben een nieuwe machine gestuurd en ik mocht de oude gratis retourneren. Denken in oplossingen, daar houd ik van!. ps. ook de koffiebonen zijn fijn van kwaliteit en lekkere koffie!

Helpful?
Ann
Ann
1 reviews
about 2 years ago
1 out of 5 stars

Geen correcte administratieve opvolging

Na een correcte levering nam ik contact op met de administratieve dienst van Mister Barish om een dubbele betaling recht te zetten. Na herhaaldelijk aanmanen om het verschil terug te betalen (reeds 5 maanden) heb ik het teveel betaalde bedrag nog steeds niets op onze rekening ontvangen. Helaas wordt er bij de administratieve / boekhoudkundige dienst heel veel beloofd maar niets uitgevoerd. Ondanks hun goeie producten, ben ik niet van zins om in de toekomst nog producten aan te kopen bij misterbarish.

Helpful?
Madame Vï
Madame Vï
1 reviews
over 2 years ago
1 out of 5 stars

À fuir

Bonjour, J’ai acheté chez Barish un refroidisseur à lait Jura. Le couvercle dégage une odeur forte de plastique qui donne mauvais goût au lait le rendant inconsommable. Barish nous prend littéralement pour des idiots en nous posant des questions ridicules et en jouant la montre pour ne pas intervenir. Aujourd’hui ils ont récupéré le produit après des mois de négociations mais nous ne sommes toujours pas dédommagés ni échangés… Fuyez ce vendeur. Ils sont incompétents et feront tout pour vous voler au moindre problème.

Helpful?
over 2 years ago
1 out of 5 stars

afwimpelen klacht en trage levering zonder bericht en nu al…

Trage levering zonder bericht en nu al na iets meer dan n jaar maakt mn jaga onheilspellende geluiden. Na contact met barish afgewimpeld 'neem maar contact met jaga op' jaga reageert heel traag en wil n filmpje waarop het geluid te horen is, het geluid is er niet altijd dus na n paar dagen n opname gemaakt is het filmpje niet te uploaden naar hen, pfff. Het ticket voor de klacht is alweer gesloten. Al met al niks dan ergernis over mr barish zowel als jaga

Helpful?
kuyfplanet.nl
kuyfplanet.nl
1 reviews
over 2 years ago
5 out of 5 stars

Hans en Dorie

Hans en Dorie D.m.v. Internet terecht gekomen bij Mr Barish in Amsterdam .Waren op zoek naar een nieuwe koffiemachine. Daar een bevlogen koffiebrander aangetroffen die ons uitleg gaf over de diverse soorten koffiebonen en deze laten proeven uit verschillende koffiemachine’s. Onze keuze viel op Jura E8 koffiemachine,en na een zeer snelle levering,( gebruiken de Jura inmiddels 5 weken) Met de gratis bij geleverde bonen is onze keuze in de koffiebonen inmiddels wel duidelijk. Geen bonen meer uit de supermarkt maar vers gebrande bonen van jullie. Top advies zonder enige vorm van dwang. Ga zo door (veel succes)

Helpful?
nicolas roux
nicolas roux
1 reviews
almost 3 years ago
1 out of 5 stars

FUYEZ !!!!

N'achetez rien sur ce site !!! Ils ne respectent pas leurs propres conditions de retour et le service client ne répond pas ,ni au téléphone ni aux e-mail. Et une fois qu'on se voit enfin répondre, on vous dit qu'on ne vous remboursera pas puisqu'il fallait d'abord les contacter !!! Il est inscrit sur le site qu il rembourse les frais de retour,mais ne le font pas. C'est une plaisanterie !!!

Helpful?
Harley David
Harley David
1 reviews
almost 3 years ago
1 out of 5 stars

Geen correcte afhandeling - te mijden

Update nav antwoord: Klopt niet Tim, het was een ‘en, en’ aanbieding, zoals ook vermeld op zowel bestelbevestiging als factuur. Maar goed, we laten hier een derde over oordelen, u ontvangt zeer binnenkort bericht hierover. Jammer dat geen afbeeldingen ervan mogen worden gepost, u valt zo door de mand! Aanbieding tijdens black friday: machine inclusief 75 euro gratis koffie, gratis proefpakket van 3kg bonen twv 49 euro en 3 jaar garantie. Machine correct geleverd, 3 pakken koffie ook, echter: 3 jaar garantie geen sprake van (niet vermeld op factuur, geen certificaat bij levering) en geen koffietegoed. Uiteraard gemaild, bevestiging gekregen dat er 3 jaar garantie geldt (alsof de klant hier geen bevestiging op papier van moet hebben en we maar moeten vertrouwen op hun interne registratie ervan...) en het koffietegoed in 2 schijven loopt. We merken op dat de aanbieding duidelijk was en we dusdanig de 75 euro koffie verwachten, men bevestigt en stuurt een code. Op heden willen we bestellen en zien we dat we maar 26 euro tegoed hebben. Opnieuw gemaild, men meldt dat de 49 euro ervan afgetrokken wordt. Gemeld dat dit niet correct is, aanbieding (screenshots van + bevestiging in bestelmail) is duidelijk: men biedt: én 49 euro gratis proefpakket (3kg bonen) én 75 euro gratis koffie bij de machine. Zelfs op de factuur staat dit apart vermeld alsook in de bestelmail en in de aanbieding. Ik krijg echter geen reactie meer, en zal dit dan ook overmaken aan rechtsbijstand. Misschien belachelijk, maar ik vind dat men hier niet mee weg mag komen en mij kost het niks, hen zal het echter veel meer kosten dan hetgeen ze hier proberen te ontfutselen, men dient te leveren zoals aangeboden, en dit is hier zeer duidelijk! Eerste keer en laatste keer, en eigenlijk zeer dom, gezien een jaar koffiebonen bestellen hen veel meer zal opleveren dan hetgeen ze nu proberen te besparen. Te mijden dus.

Helpful?
almost 3 years ago
1 out of 5 stars

A fuir. Mensonges.

Commande passée il y a une semaine pour une Jura E6. Produit indiqué en stock alors que ce n’est pas le cas. Entreprise qui ne gère pas ses stocks visiblement. Site spécifiant un paiement en 3 fois sans frais et au paiement impossible de le réaliser. Demande de remboursement. A ce jour, toujours pas remboursé. A fuir. En espérant que Mister Barish améliore son service a l’avenir.

Helpful?
Client
Client
1 reviews
about 3 years ago
1 out of 5 stars

Machine EQ500 acheté y'a 2 mois

Machine EQ500 acheté y'a 2 mois: Déjà en panne . Impossible de les joindre au téléphone ! et quand vs arrivez a avoir une personne, bien ce n'est jamais la bonne personne et qui prend le message avec jamais aucun retour ! alors qu'elle s'es t engagé pour qu'on me rappel (cela fait 7 jours!!) j'ai reçu un mail me disant : on gère pas le SAV ci joint 2 liens - tout 2 sur siemens (bien sur communication a 0.40cts/m) et le top quand vous appelez, siemens ne gère pas le petit électroménager ! (J'ai EQ500 de siemens 700€) et vs donne un autre tel, on tombe chez BOSH qui la aussi ne gere pas Siemens !!!! On continu, j'arrive sur une autre plate forme a Lyon (suis en Bretagne...) qui la on me donne un numéro en Bretagne mais la encore suis en attente d'un retour!! C'est inadmissible !!! POUR VENDRE BARISH CHAMPION DU MONDE MAIS APRES PLUS RIEN . Lors de mon achat j'ai eu une personne qui n'avait confirmé, ne vous inquiété pas, s'il y a une panne, on gère avec un bon de retour et même avec un prêt de machine !! Là on est a des années lumières de leurs dires. Franchement acheter ailleurs avec une enseigne avec pignon sur rue

Helpful?
about 3 years ago
5 out of 5 stars

Net onze nieuwe Jura koffiemachine…

Net onze nieuwe Jura koffiemachine binnen gekregen van Mister Barish! Super fijn en professioneel geholpen. Installatie was simpel en we zitten te genieten van de eerste heerlijke kopjes koffie! Wat een lekkere koffiebonen! Ontzetten tevreden, dank jullie wel Mister Barish!

Helpful?

The CrowdTrust Experience

Anyone can write a CrowdTrust review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they'll be displayed as long as an account is active.

About misterbarish.com

No description available for this company yet.

Company information

Unclaimed profile

This profile hasn't been claimed by the business owner.

Our guarantee

We're all about transparency. Companies can't pay to alter or remove reviews from CrowdTrust.