Skellefteå Lastbilsstation
Read all reviews for Skellefteå Lastbilsstation →
Helt värdelösa
Helt värdelösa, tar alltås mer än 5 dagar from mitt paket anlänt i Skellefteå för att dom ska leverera (har fortfarande inte fått nåt så blir inte förvånad om det tar en vecka till)