Mystery Kits

3.6386386386386387 out of 5 stars
3.6
Great999 reviews

TrustScore

3.6
3.6386386386386387 out of 5 stars
Great
5 out of 5 stars
590
4 out of 5 stars
58
3 out of 5 stars
35
2 out of 5 stars
32
1 out of 5 stars
284
999 reviews in total

Review summary

Mystery Kits has mixed reviews from customers. Customers particularly appreciate service and quality, though some mention concerns about customer service and communication.

Based on reviews, created with AI

Featured Reviews

4/4 slots
POPULAR
1 out of 5 stars
1/5

Just horrible

Just horrible. Ordered 2 kits in may. Now, august 8th i received 1 shirt. Been trying to contact them to Get my order re...Read more

0
0
🔥 High engagement
POPULAR
1 out of 5 stars
1/5

DO NOT USE THESE CONMEN!!

DO NOT USE THESE CONMEN!! The chances of you receiving what you ordered are very slim. My son's birthday present never a...Read more

0
0
🔥 High engagement
POPULAR
1 out of 5 stars
1/5

No item received

No item received, no response to emails. Absolute scam.

0
0
🔥 High engagement
POPULAR
1 out of 5 stars
1/5

Absolute scam.

Absolute scam. Ordered 2 kits none arrived. Emailed no contact back. How Facebook and others let these advertise and th...Read more

0
0
🔥 High engagement

Want your best reviews featured?

Premium pins get 30× more visibility and boost customer trust

Filter by rating:
John Foster
John Foster
1 reviews
11 months ago
1 out of 5 stars

If you want terrible service this company is the one for you

Bought a shirt from Mystery kits as a present for my nephew in the 7-12-24 , the shirt was given to Evri to deliver , the delivery allegedly took place on the 15-12-24 at 22:50 on a Sunday night , the driver left it in a bin that isn’t mine or any of the neighbours , I got in touch with Evri who have told me I need to inform Mystery Kits which I have done on 8 occasions by email and through there own website , not one reply , this company is a joke the customer service is abysmal , I will never ever use this company again

Helpful?
11 months ago
1 out of 5 stars

This is a disaster

This is a disaster: I ordered a mystery kit on December 4th, for my son for Christmas ! We are now 6th January and I haven’t received anything. All my emails have been unanswered. This is a big scam. Please be careful

Helpful?
Samantha
Samantha
1 reviews
11 months ago
1 out of 5 stars

Shocking company DO NOT USE - 0 Stars

Shocking company. As others have said DO NOT USE. They have no contact information, they don’t email back, you can’t call them. I’ve returned an item over 16 days ago and heard nothing from them. To rerun an item you must send pictures to them every step of the way. Send receipts. Pay to send it back. Wait for an invoice for them to send you a new one. Even though they messed up! they haven’t confirmed if they’ve received any return from me. They won’t reply to my emails but replied to my partners when testing to see if they did. They’re rude, unhelpful and I’m doubtful I’ll get another shirt. After postage im almost £50 down with no shirt. My sons Christmas present off his nan. Shocking please please do not use.

Helpful?
bernie
bernie
1 reviews
11 months ago
1 out of 5 stars

Terrible customer service ordered dec 5…

Terrible customer service ordered dec 5 th and was guaranteed Christmas delivery. Still no sign on jan 3rd. Takes ages for them to respond to emails and then it’s just generic reply. Please avoid this company at all costs. Couldn’t care less about customers or the disappointment for kids Christmas morning.

Helpful?
11 months ago
1 out of 5 stars

Absolute poor customer service

Absolute poor customer service I ordered a shirt in November in time for Christmas. I never received it because Evri never delivered it. It was returned to mystery kits. I haven't heard a thing from them re this despite emailing 4 times!!!!! Stay clear of this company

Helpful?
Lauren Daly
Lauren Daly
1 reviews
11 months ago
1 out of 5 stars

Terrible experience this time round

Terrible experience this time round. They have £34.99 of my hard earned cash and have taken no steps to refund the return I know they received days ago. Their returns process is onerous and costly (no prepaid returns label so had to pay to track and if you want a replacement another £4.99 in postage!!!). They've ignored all emails and left us without a Christmas gift which we have now had to replace elsewhere. Go elsewhere.

Helpful?
James Taylor
James Taylor
1 reviews
12 months ago
1 out of 5 stars

Box arrived opened

Box arrived opened, kit filthy and they have completely ignored me. Was supposed to be a Christmas present for my 12 year old. Waste of money, I’m taking them to trading standards

Helpful?
Amy Taylor
Amy Taylor
1 reviews
12 months ago
2 out of 5 stars

I have purchased 4 times and previously…

I have purchased 4 times and previously been happy with orders. I receive emails from them offering free shirts and giveaways if ordered within a certain timeframe. I was certain the latest advert was offering me this with a free Lyon 3rd kit if ordered with their standard 24/25 mystery box. I didn't get the free top and I just find the advertising really misleading. I have sent an enquiry to them but after reading the reviews on their customer service I'm not expecting much. I have previously had a Germany international ladies. Real Betis Ladies. Mens xxxl Bayern Munich latest one is psg xs mens for my son but and he would've loved the Lyon shirt too. Shame Mystery Kits!

Helpful?
12 months ago
1 out of 5 stars

Appalling customer service

Appalling customer service! Never reply to emails. Would never use again or recommend. Better alternative companies out there!

Helpful?
12 months ago
1 out of 5 stars

Absolute scam

Absolute scam, sent back a kit as they requested to receive a replacement... they never provide a replacement or a refund, this was over a year ago and they have ignored any contact that has been made. £75 stolen. AVOID AT ALL COSTS

Helpful?
Ed
Ed
1 reviews
12 months ago
1 out of 5 stars

Terrible.

Do not use this company. They agreed in writing to exchange a shirt for us, provided we returned the original. We posted it and they confirmed receipt of that original shirt, but have not made any effort to arrange for the replacement shirt. They have also kept my money. So, now they have the shirt and the money! I have chased via email for weeks and weeks (no phone number found) but they have ignored all my efforts to contact them. Either they are unbelievably incompetent, or this is simply theft. Avoid.

Helpful?
Guest
Guest
1 reviews
12 months ago
1 out of 5 stars

SCAM

Ordered kits for Christmas presents for my kids 6 weeks ago and no sign of them. We have contacted them through every means possible and no reply. They took the money. Absolutely scam do not use them.

Helpful?
Sam
Sam
1 reviews
12 months ago
1 out of 5 stars

1 Star

Honestly not great. Emailed customer service as they don’t send a returns label in the package, you have to ask for one and also send pictures and receipts. You have to pay to send it back and then wait for another invoice from them (4.99) for them to redeliver another shirt. So an extra £10 on top of whatever you have already paid. They don’t offer refunds apparently? Im sure this is against distance trading (online selling). They’re rude and tend to not reply to emails. As other reviews say the emails back are slow and frustrating. I think I’d try a different company next time. Took around 1 week to Arrive and had to download an app for shipping updates. Just a bit painful really. Wouldn’t order again from this company.

Helpful?
Lynsey
Lynsey
1 reviews
12 months ago
1 out of 5 stars

AVOID AVOID AVOID!!

Ordered an age 14/15 shirt only to receive an XS shirt aged 5/6. The explanation for this is that I received an Asian shirt so the sizing is correct as an Asian XS is aged 13/15. My child is not Asian this shirt wouldn't even fit over his head. I am now a Christmas gift and the money I paid for this absolute rubbish down. The quality is also that of a cheap dish cloth. Not in a position to purchase another gift for my child. I would not recommend this company at all!!

Helpful?
12 months ago
1 out of 5 stars

DO NOT BUY

Ordered almost a month ago, was suppose to take 2-5 working days, no information on the order, no reply to emails. DO NOT BUY FROM HERE

Helpful?
Joanne
Joanne
1 reviews
12 months ago
2 out of 5 stars

Poor after service

Poor after service The replies to emails are very very slow Disappointing customer service I’ve been waiting nearly 10 days for replies regarding a returned shirt for a replacement

Helpful?
12 months ago
1 out of 5 stars

Two identical cheap kits arrived very late

After not hearing anything about our two separate orders for over a month after ordering, we finally received a notion that they were sent. Eventually ended up with two of the exact same and cheap quality jersey. Would not recommend.

Helpful?
Maddie
Maddie
1 reviews
12 months ago
1 out of 5 stars

I ordered a kit on November 20th and…

I ordered a kit on November 20th and have not received it. Evri have lost my parcel and asked me to contact mystery kits, I have tried on their website, through Facebook and email and have no response!

Helpful?
Debbie
Debbie
1 reviews
12 months ago
1 out of 5 stars

Please please do not buy from them

Please please read reviews before placing an order. If you have any issue they will not help!!! They are selling goods without tags which then prevents any hope of a replacement. I have still not received my second order, ordered 15-11 and still zero communication from Mystery kits. This does seem to be a trend. If you have an issue they will not communicate with you. I looked into their returns policy which states if the goods still have a tag they can be returned. Well my first order which came at the beginning of November did not come with tags and the more I look at the shirt I believe it maybe fake. Do not trust them with your money.

Helpful?
Louise Seales
Louise Seales
1 reviews
12 months ago
1 out of 5 stars

They sent the wrong size

They sent the wrong size, offered a exchange if I paid return shipping and for them to send out another, when I said no it’s there issue they then changed there story to we ordered the wrong size.. even tho I have a screen shot of the size ect before I made payment. The customer service is 0/10 so rude and cheeky not helpful at all, wouldn’t ever order from these again, this was for my sons birthday who is a size XL and he got a size XS there mistake but won’t admit that now ! Going to take it further with the bank tho

Helpful?

The CrowdTrust Experience

Anyone can write a CrowdTrust review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they'll be displayed as long as an account is active.

About Mystery Kits

No description available for this company yet.

Company information

Unclaimed profile

This profile hasn't been claimed by the business owner.

Our guarantee

We're all about transparency. Companies can't pay to alter or remove reviews from CrowdTrust.